پارساپارسا، تا این لحظه: 10 سال و 10 روز سن داره

خوشگلترین پسر دنیا

هفته 36+ بستری شدن مامان

1393/1/22 13:24
نویسنده : مامان و بابا
284 بازدید
اشتراک گذاری

سلام پارسای من....

خوبی مامانی؟؟

دیگه  شمارش معکوس شروع شده واسه در اغوش کشیدنت....

الان تو هفته ی 36 هستی عزیزم..Flower

این روزا یه کم اتفاقای بد واسه مامان افتاد...

بیستم اسفند که طبق معمول واسه چکاپ رفته بودم پیش دکتر سیدجوادی فشارمو گرفت و گفت واای خیلی بالاست ..

اخه مامانی واسه خونه تکونی به خودم فشار اورده بودم و کلی کار کرده بودم..

واسه همین فشارم بالا رفته بود...

دکترم گفت که باید 3 روز تو بیمارستان بستری شم تا فشارم پایین بیاد...

منم که یهو شوکه شده بودم تا از مطب دکتر بریم بیمارستان گریه کردم...گریه

اخه میترسیدم واسه گل پسرم اتفاق بدی افتاده باشه یا اینکه قبل از موعدش به دنیا بیاد...

رفتم بیمارستان ...اونجا وقتی فشارمو گرفتن اومده بود روی 12 ولی گفتن باید بستری بشی..

بابایی کارای بستری شدنمو انجام داد و با هم خدافظی کردیم و رفت خونه.

و به من یه لباس گشاد نارنجی دادن بپوشم!! و رفتم تو اتاق..

خداروشکر هم اتاقی های خوبی داشتم ولی دوری از بابایی و استرس واسم خیلی سخت بود.

اون شب با هزار کلنجار به زور خوابم برد..ولی هرچند ساعت پرستارا میومدن واسه گرفتن فشار و بیدارم میکردن.

روز بعدش بهم امپول تکمیل شدن ریه بچه زدن تا اگه خدای نکرده زودتر دنیا اومدی ریه هات  تکمیل باشه.

و ازم ازمایش پروتئین 24 ساعته گرفتن...

روز دوم رفتم سونوگرافی و همه چی خوب بود شکر خدا و تو 33 هفته و 4 روز وزنت 2230گرم بود.http://www.smayly.ru/gallery/big/Babies/1.gif

و ظهر که بابا اومد ملاقاتم گفتن فشارت خوب بوده و میتونی مرخص بشی..

خلاصه این بود جریان بستری شدن مامان!


 ❤شکلکهــای جالـــب آرویــــن❤

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

خاله نیلو
11 فروردین 93 18:14
انشالا پارسای خاله صحیح و سالم بیاد بغل مامان عاطیش